Vragen? Bel +31 (0)85 0220064

Subtotaal: € 0,00
Search: 

Retour & Service

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Ben je niet tevreden met je product, heb je een beschadigd product ontvangen of heb je een andere klacht?

Dan kun je je bestelling binnen acht dagen na ontvangst kosteloos retourneren. We nemen je retournering alleen in behandeling als je de onbeschadigde artikelen samen met het originele aankoopbewijs (pakbon) kunt overleggen. Klantspecifieke artikelen zijn uitgesloten van recht van retour.

Retour sturen

Wil je je bestelling terugsturen, neem dan binnen acht dagen na ontvangst telefonisch contact met ons op via telefoonnummer +31850220064 of via e-mail info@eurofolie.nl.. Als je aanvraag aan de voorwaarden voldoet, ontvang je instructies over het terugsturen van je bestelling.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Bij het retour nemen van een bestelling zijn de betaalde verzendkosten gelijk aan de kosten voor de retourzending. Je ontvangt daarom wel het aankoopbedrag van je bestelling terug, maar niet de verzendkosten. Als de geleverde artikelen bij ontvangst gebreken vertonen, dan zullen we deze uiteraard kosteloos retournemen of omruilen. Heb je hier vragen over, neem dan contact op met ons via telefoonnummer +31850220064 of via e-mail info@eurofolie.nl.